لیپوماتیکلیپوماتیک شکم و پهلو

ایجاد HI DEF با دستگاه ویزر

های دف یا high definition ایجاد خطوط عضلانی در بدن می باشد یعنی لاین اندازی . به عبارتی عمل  های دف برداشتن و حذف چربی های روی عضلات با دقت فراوان و پدیدار کردن خطوط عضلانی در محل طبیعی خودشان می باشد.

های دف نوعی پیکر تراشی می باشد که سعی می شود تمام چربی های روی عضلات و مابین عضلات با دقت فراوان برداشته شود تا عضلات کاملا خودشان را نشان دهند و برآمدگی و فرورفتگی ماهیچه ها کاملا پدیدار شود و بدنی کاملا عضلانی و ورزشی نمودار شود . عمل های دف برای ایجاد زیبایی ورزشکاری و نمای بدنی عضلانی و خوش فرم استفاده می شود .

دستگاه ویزرلیپو دستگاه صلی برای عمل  های دف می باشد و عمل های دف مساوی است با ویزر . هیچ روش و دستگاه دیگری عمل های دف را به خوبی و تمیزی ویزر انجام نمی دهد و علت نیز مکانیسم برداشت چربی توسط ویزر می باشد . زیرا ویزر می تواند با امواج اولتراسوند ریزترین مقادیر چربی را از روی عضلات پاکسازی کند بدون اینکه به عضلات صدمه ای وارد نماید اما سایر روشها و دستگاه ها اگر بخواهند تا این حد به عضلات نزدیک شوند قطعا باعث صدمه به عضلات و خونریزی زیادی می شوند .

برای ایجاد خطوط عضلانی باید فرد زیباجو چاقی مفرط نداشته باشد و چاقی در حد متوسط باشد تا بتوان با برداشتن چربی های اضافی خطوط عضلانی را مشخص نمود . برای ایجاد لاین اندازی مناسب و پدیدار کردن کامل خطوط ماهیچه ها باید بیشترین مقدار ممکن چربی های روی عضلات و لابلای عضلات را خارج نمود تا خطوط عضلانی کامل و واضح دیده شوند .  

عمل  های دف معمولا برای شکم و پهلو انجام می شود و باعث پدیدار شدن عضلات شکمی می شود . در آقایان عمل  های دف شکم ایجاد شکم شش تکه یا سیکس پک می باشد و در خانمها ایجاد وی کات می باشد . به عبارت دیگر شکل زیبا برای عضلات شکم خانمها و آقایان کاملا متفاوت می باشد و جراح لیپوماتیک باید کاملا زیبایی شناختی فرم شکم آقایان و بانوان را بداند و خطوط عضلانی مناسب را در جای درست آنها ایجاد نماید .

عمل  های دف به غیر از شکم در مناطق دیگر بدن نیز قابل انجام می باشد که مهمترین منطقه بعد از شکم بازوها می باشد و ایجاد بازویی عضلانی و ورزشکاری با دستگاه ویزر یکی از عملهای زیبایی شایع پیکرتراشی می باشد .

لیپوماتیک بازو توسط ویزر در کلینیک دکتر رضائی
با لیپوماتیک بازو توسط ویزر در کلینیک دکتر رضایی بازویی سفت داشته باشید

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا