هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو

هزینه یا قیمت کاشت مو مهمترین عامل انتخاب مرکز کاشت مو برای اکثر افراد می باشد و افراد زیادی هستند که از کلینیک های مختلف برای کاشت مو قیمت می گیرند و معمولا مرکز کاشت موی ارزان را انتخاب می کنند این افراد این ضرب المثل قدیمی ایرانی که می گوید هیچ ارزانی ای بی دلیل نیست را فراموش کرده اند .

گرچه ارزان بودن دلیل بد بودن و گران بودن هم دلیل خوب بودن چیزی یا کاری نیست اما برای انتخاب باید همیشه نرمال های جامعه نیز رعایت شود تا بهترین انتخاب صورت بگیرد .

مراکزی که با قیمت خیلی ارزان تر از نرمال دیگر مراکز کاشت انجام می دهند و مرکز کاشت موی ارزان هستند معمولا معتبر نیستند و حتما دارای مشکلات فراوانی می باشند که اگر شما درگیر یکی از آنها شوید برای ترمیم این عوارض و رفع مشکل پیش آمده  (تازه اگر ممکن باشد ) باید چندین برابر هزینه کنید . پس مراقب باشید .

عارضه کاشت مو
عارضه نکروز پوست سر توسط مراکز نامعتبر

مراکز خیلی ارزان پیوند مو از پزشک و تکنسین با تجربه استفاده نمی کنند زیرا این دو فرد قسمت عمده ای از هزینه کاشت را شامل می شوند اما نتیجه خوب نیز مستقیما در ارتباط با این دو نفر است .

مراکز ارزان از وسایل و تجهیزات مناسب نیز استفاده نمی کنند و این عامل باعث کاهش کیفیت کاشت و گاه ایجاد عارضه می شود .

مراکز ارزان معمولا مجوز ندارند و به صورت غیر قانونی کار می کنند و هیچ نظارتی روی آنها نیست و در نهایت ممکن است کاشت شما را یک فردی با مدرک لیسانس نقاشی یا فردی با شغل سابق خیاطی انجام دهد ( یک آموزش یک ماهه دیده و شده تکنسین کاشت مو ) اگر مشکلی توسط این افراد ایجاد شود دست شما به هیچ جایی بند نیست و هیچ مرجعی پاسخگوی شما نیست .

مرکز شلوغ و نامعتبر
مرکز کاشت موی شلوغ و نامعتبر

قیمت پیوند مو در سال 1401

کاشت مو هزینه ثابت و تعیین شده ای ندارد و مراکز مختلف بر اساس شرایط خودشان و بیمارشان اعدادمختلفی را تعیین می کنند قیمت کاشت مو در سال 1401 معمولا از هشت میلیون تومان شروع می شود و ممکن است تا 40 میلیون تومان هم قیمت داده شود .

مواردی که باعث می شود قیمت مراکز کاشت مو تغییر نماید در ذیل ذکر می شود :

دستمزد پزشک : که اگر صاحب کلینیک باشد می شود سود عمل و اگر استخدام کلینیک باشد دستمزد او درصدی از هزینه عمل می باشد و بر اساس اینکه فقط پرونده را مهر می کند و یا حضور دارد و نظارت می کند و یا حضور دارد و مقداری از کار را هم انجام می دهد دستمزد متعلقه متفاوت می باشد .

دستمزد تکنسین ها : تکنسین های خوب نقش مهمی در نتیجه خوب عمل دارند و معمولا دستمزد بالایی نیز دارند و درصد مهمی از هزینه کاشت مو متعلق به آنان می باشد .

وسائل مصرفی و تجهیزات : قیمت وسائل مصرفی پزشکی روز به روز افزایش می یابد و سهم بالایی را در قیمت کاشت مو به خود اختصاص می دهد .

هزینه اجاره تخت یا مطب : بعضی تکنسین ها به صورت مستقل در اینستاگرام تبلیغ می کنند و بیمار جذب می کنند این افراد معمولا جای ثابتی ندارند و از مراکز دیگر اتاق یا تخت عمل اجاره می کنند و باید هزینه آنرا پرداخت کنند و مراکزی هم که ثابت هستند برای خود هزینه های جاری مانند اجاره مطب  ، مالیات حقوق پرسنل و ….. را دارند .

بنابر این مجموع عوامل زیر باعث می شود که یک دکتر یا کلینیک قیمت مورد نظر خود را برای کاشت مو تعیین کند .

حال فرض کنید شما با یک خانم تکنسین غیر قانونی وقت عمل فیکس می کنید این خانم باید اولا قیمت را نسبت به مراکز قانونی کمتر  اعلام کند تا بتواند شما را جذب کند . این خانم باید از یک مرکز کاشت مو تخت کاشت مو اجاره کند و نیز مبلغی را به دکتر کلینیک بدهد تا شما فکر کنید عمل شما تحت نظر پزشک است ( البته اگر برای شما مهم باشد ) و ثانیا اگر بازرس آمد به جرم دخالت در امور پزشکی دستگیرش نکنند! خوب همه این هزینه ها راباید بدهد و سودی  هم برای خودش باقی بماند . از کجا می تواند صرفه جویی کند؟ از وسایل مصرفی و تجهیزات . شما مطمئن باشید با کم کیفیت ترین وسائل موجود عمل شما انجام می شود حتی من شنیدم برای شستشوی سر و اسپری حین عمل که باید از سرم نمکی استریل استفاده شود آنها اکثرا از آب شهری شیر آب استفاده می کنند !! خوب سرم هم کمیاب شده و هم گران .چه کسی قرار است بفهمد من سرم  استریل اسپری می کنم یا آب شرب ؟

تخت اجاره ای کاشت مو
مراکزی که تخت کاشت مو اجاره می دهند!!

بهترین قیمت کاشت مو

بهترین قیمت کاشت مو در حال حاضر بین 10 تا 20 میلیون می باشد و کمتر از ده میلیون ریسک دارد و بیشتر از 20 میلیون نیز مقداری تند است . اگر مرکزی معتبر باشد و دکتری برای نظارت وجود داشته باشد طیف قیمت 10 تا 20 میلیون مناسب می باشد و کم و زیاد بین این دو عدد بستگی به بقیه شرایط شما و کلینیک دارد اما بدانید کاشت مو در یک کلینیک معتبر و تحت نظارت یک دکتر با تجربه و توسط تکنسین های خوب و قدیمی و با وسائل مصرفی استاندارد معمولا بالای 15 میلیون تومان می باشد و ممکن است تا 30 میلیون نیز قیمت گذاری شود .

قیمت کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی

قیمت کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی ارزان نیست اما نسبت به کلینیک های تقریبا هم رتبه دکتر رضائی ، قیمت کاشت مو در کلینیک ما پایین می باشد .

دکتر رضائی متخصص جراحی کاشت مو می باشند حدود 18 سال در این زمینه فعالیت و تجربه دارند . مستقیما سر عمل حضور دارند و قسمتی از کار را خودشان انجام می دهند  و نظارت مستقیم روی کار تکنسین ها دارند . کلینیک ایشان مجوز قانونی دارد و هر بیماری در یک اتاق مستقل و vip عمل می شود  و ما کلینیک شلوغی نیستیم  و هر روز تعداد کمی بیمار برنامه ریزی و عمل می شوند.

تکنسینهای کلینیک دکتر رضایی همه قدیمی و با تجربه می باشند و ایشان تاکنون تعدا زیادی تکنسین کاشت مو آموزش داده اند که افتخار همه آنها این است که در کلینیک دکتر رضایی آموزش دیده اند و همگی جزو بهترین ها می باشند .

 وسائل و تجهیزات مصرفی در کلینیک دکتر رضایی استاندارد می باشد و ما از بهترین وسایل یک بار مصرف پزشکی استفاده می کنیم . با همه این شرایط کاشت مو در کلینیک دکتر رضایی طبق بازار سال 1401 باید بالای 30 میلیون قیمت گذاری شود اما قیمتی که در نهایت به شما اعلام می شود بسیار پایین تر از این اعداد می باشد .

برای تعیین هزینه کاشت مو در کلینیک دکتر رضایی باید عکس به شماره موبایل کلینیک واتساپ کنید یا مشاوره حضوری داشته باشید .

کاشت مو توسط دکتر رضائی
بهترین کاشت مو با مناسب ترین هزینه
دکمه بازگشت به بالا