ویزر چیست ؟

به دنیای تکنولوژی برتر آمریکا خوش آمدید . پیکرتراشی بدون عارضه با ویزر

ویزر یا ویزرلیپو یک روش جدید در پیکرتراشی می باشد. جدیدترین و بهترین دستگاه لیپوماتیک دنیا که ساخت کشور آمریکا می باشد . با ویزر می توان بهترین لیپوماتیک را برای تمام مناطق بدن انجام داد و بهترین نتایج پیکرتراشی را بوجود آورد . ویزر توانسته تمام معایب و عوارض عمل لیپوماتیک را حذف نماید و با ویزرلیپو شما پیکرتراشی کاملا بدون عیب و عارضه خواهید داشت . در لیپوماتیک با ویزر اصلا نگران آمبولی یا ناصافی پوست یا کبودی بعد عمل نباشید .

در ایران فقط 10 کلینیک صاحب دستگاه ویزر می باشند و کلینیک دکتر رضائی یکی از این 10 کلینیک می باشد . دکتر رضائی از سه سال قبل همه عمل های لیپوماتیک خود را با دستگاه ویزر انجام می دهند .

vaserlipo دستگاه ویزر ساخت آمریکا

مزایای پیکرتراشی با ویزر نسبت به بقیه دستگاه های لیپوماتیک

در لیپوماتیک با ویزر می توان کمترین مقادیر چربیها را هم تراشیده و خارج نمود یعنی هیچ چربی ای باقی نمی ماند .

در لیپوماتیک با ویزر  پوستی صاف و بدون پستی و بلندی خواهیم داشت  زیرا می توان به راحتی و بدون نگرانی از آسیب به پوست تا زیر پوست را تراشید .

در لیپوماتیک با ویزر خطر آمبولی تقریبا صفر است و کمترین عارضه آمبولی در پیکرتراشی متعلق به ویزر می باشد .

در پیکرتراشی با ویزر می توان مقادیر زیاد چربی را هم خارج نمود زیرا نگرانی از ایجاد آمبولی در ویزر بسیار کمتر می باشد .

ویزر کمترین خونریزی حین عمل را دارد و ممعمولا نیاز به تزریق خون ایجاد نمی شود زیرا ویزر به رگها آسیب نمی زند . در سایر روشها چون خونریزی در حین عمل زیاد است به کرات نیاز به تزریق چند واحد خون حین یا بعد عمل بوجود می آید اما در ویزر خیر .

بعد از عمل لیپوویزر کبودی کمی خواهیم داشت زیرا امواج اولتراسوند به رگها آسیب نمیزند اما در سایر روشها تمام مناطق ساکشن شده برای دو یا سه هفته کبود می باشد .

درد بعد از عمل ویزر بسیار کمتر از سایر روش ها می باشد زیرا ویزر به عصب ها آسیب نمی زند و برای خرد کردن چربی ها از روش های خشن و مکانیکی ارتعاش استفاده نمی شود .

عمل با ویزرلیپو کمترین دوره نقاهت را دارد و فرد عمل شده خیلی زود می تواند به کار و زندگی عادی خود برگردد .

امواج اولتراسوند ویزر خاصیت لیفتینگ و تایتنینگ دارند یعنی باعث سفت شدن و ضخیم شدن و تازه شدن پوست ناحیه عمل می شود و منطقه خودش را جمع می کند و به سمت بالا کشیده می شود و حالت جوانتری به خود می گیرد علت این خاصیت تحریک ساخت کلاژن می باشد . این خاصیت در هیچ دستگاه پیکرتراشی دیگری وجود ندارد . بنابراین شلی پوست بعد از عمل در ویزر از سایر دستگاه ها کمتر می باشد 

با ویزر به راحتی می توان در مناطق حساس و کم چربی مثل بازوها و غبغب نتایج عالی کسب نمود . بهترین لیپوماتیک غبغب و بازو با دستگاه ویزرلیپو کسب می شود .

دستگاه ویزرلیپو ساخت آمریکا
دستگاه ویزر ساخت آمریکا

ایجاد سیکس پک ( شکم شش تکه ) در آقایان عمل تخصصی ویزر می باشد و بهترین نتایج را با ویزر می توان کسب نمود .

ایجاد خطوط عضلانی شکم در خانمها ( وی کات ) با ویزرلیپو بهترین نتایج را نسبت به بقیه روش ها دارد .

برای افرادی که قبلا با روش های دیگری لیپوماتیک کرده اند و نتیجه خوب نگرفته اند یا دچار ناهمواری پوست شده اند یا عود کرده است عمل مجدد با ویزرلیپو بهترین و گاه تنها روش ممکن می باشد بنابراین ویزر دستگاه انتخابی اعمال مجدد می باشد .

چربی بدست آمده از لیپوویزر حالت آبکی و امولسیون یکنواخت دارد و این چربی زنده می باشد و برای تزریق باسن بسیار مناسب می باشد و حالت پوست پرتقالی که در تزریق باسن در روشهای دیگر ایجاد می شود با چربی ویزر کمتر ایجاد می شود .

ویزر برای ساکشن ژنیکوماستی ( بزرگی سینه آقایان ) دستگاه انتخابی می باشد و می تواند با دقت فراوان همه چربی سینه را خارج کند و حتی می تواند نسج سفت پستان را نیز خرد کند و نیاز به برش بزرگ جراحی برای خارج کردن این نسج سفت را رفع نماید .

و بسیاری از محاسن دیگر ……

سیستم عملکرد ویزر

برعکس بقیه دستگاه های لیپوساکشن که بوسیله سیستم ارتعاش کار می کنند دستگاه ویزر از تکنولوژی پیشرفته اولتراسوند برای خرد کردن چربی ها استفاده می کند و این تکنولوژی اولترسوند علاوه بر اینکه باعث ظرافت بینهایت در خارج کردن چربی ها می شود کمترین صدمه را به بافتهای اطراف وارد می کند . ویزر دستگاه پیشرفته و جدیدترین دستگاه لیپوساکشن ساخت کشور آمریکا می باشد و تقریبا تمام اعمال  لوکس لیپوساکشنی که در آمریکا و اروپا انجام می شود توسط دستگاه ویزرلیپو می باشد البته دستگاه پال نیز ساخت آمریکا می باشد اما شهرت و کیفیت ویزر بسیار بالاتر از دستگاه پال می باشد . بنابراین ویزر یک نوع دستگاه لیپوماتیک می باشد و کار آن  مانند بقیه دستگاه های لیپوساکشن خرد کردن و خارج کردن چربیهای زیر جلد می باشد البته حین انجام اینکار ویزر خواص دیگری هم دارد که از این اثرات و فواید جانبی نیز استفاده می شود مثلا ویزر تنها دستگاه لیپوساکشنی می باشد که اثر لیفتینگ و تایتنینگ پوست هم دارد به عبارتی باعث سفت شدن و ضخیم شدن پوست منطقه عمل می شود .

بهترین دستگاه پیکرتراشی
شما لایق بهترین ها هستید زیرا خودتان بهترین هستید

اولتراسوند تکنولوژی منحصر بفرد ویزرلیپو

در عمل لیپوماتیک چربیهای زیر جلد ابتدا خرد می شوند و از بافتهای اطراف جدا می شوند سپس به بیرون ساکشن می شوند در لیپوماتیک دستی ( شایعترین نوع لیپوماتیک ) حرکات رفت و برگشت دست جراح باعث می شود این چربیها کنده و خرد شود . در دستگاه های لیپوماتیک و لیپوست و پال ارتعاش و حرکات مکانیکی نوک کانولا باعث کنده شدن و خرد شدن چربیها می شود و در دستگاه بادی جت فشار پاشش آب باعث کنده شدن و خرد شدن چربی ها می شود. ملاحظه می کنید در تمام این روش ها نیروی مکانیکی باعث کنده شدن چربی ها می شود این نیروی مکانیکی کور است و تفاوتی بین چربی و سایر بافتها مثل رگها یا عصبها قائل نیست یعنی در مسیر خود همه بافتها را خرد می کند و می تراشد و همین امر باعث خونریزی زیاد و کبودی و درد شدید بعد از عمل می شود برای رفع این مشکل دستگاه ویزر با تکنولوژی خاص اولتراسوند ساخته شده است .

اولتراسوند یعنی فراصوت یعنی امواج قوی صوتی که باعث انهدام انتخابی چربی ها می شوند. ویزر در نوک کانولای خود امواج اولتراسوند ایجاد می کند که این امواج دارای طول موج خاصی است که فقط باعث خرد شدن چربیها می شود اما روی سایر بافتها هیچ اثری ندارد تقریبا مانند امواجی که برای سنگ شکن در سنگ کلیه استفاده می شود . بنابراین امواج اولترسوند به صورت انتخابی فقط چربیها را خرد می کند و ذره ذره همه چربیها را خرد و خارج می کند و هیچ کاری به سایر بافتها مثل پوست و رگها و عصبها ندارد پس خونریزی خیلی کم است  کبودی خیلی کم است درد بعد از عمل خیلی کم است و دوره نقاهت و استراحت بعد عمل کوتاه می باشد . این دلیل معجزه پیکرتراشی با دستگاه ویزرلیپوی آمریکایی الماس درخشان عمل پیکرتراشی می باشد . استفاده از تکنولوژی پیشرفته اولتراسوند .

پروب ویزر امواج اولتراسوند ایجاد می کند
امواج اولتراسوند فقط چربی ها را خرد می کند
خروج چربی خرد شده توسط دستگاه ویزر
خروج چربی خرد شده توسط ویزر

چه افرادی بیشتر از ویزر سود می برند ؟

هر فردی که دنبال عمل لیپوماتیک می باشد بخصوص اگر خیلی حساس باشد و دنبال بهترین نتیجه و کمترین عیب و عارضه باشد می تواند لیپوویزر انجام دهد . پس همه افرادی که می توانند با سایر روشها لیپوماتیک کنند امکان انجام لیپوویزر هم دارند که حتما نتیجه بهتر و کیفیت بالاتر هم خواهند داشت . 

اگر فردی هستید که در صدد انجام لیپوماتیک هستید و خیلی نگران نتیجه هستید و نگران ناهمواری پوستی یا خطر آمبولی هستید و تقاضای بهترین کیفیت و بهترین و جدیدترین دستگاه لیپوماتیک را دارید دستگاه ویزر انتخاب اول است با فاصله بسیار زیاد از بقیه دستگاه ها و روشها .

افرادی که دنبال لیپوماتیک غبغب ، بازو و ژنیکوماستی می باشند ویزر دستگاه اول و انتخابی این عمل می باشد 

افرادی که قبلا با سایر روشها لیپوساکشن کرده اند و نتیجه خوبی نگرفته اند یا عود داشته اند و تصمیم به عمل مجدد دارند ویزر بهترین دستگاه می باشد.

افرادی که BMI بین 30 تا 35 دارند با سایر روشها خطر آمبولی بالا می باشد اما با ویزر می توان با خطر کمتر برای آنها انجام داد.

افردی که دنبال شکم ورزشکاری و ایجاد خطوط عضلانی ( سیکس پک در آقایان و وی کات در خانمها ) می باشند ویزر بهترین انتخاب می باشد .

خطوط وی کات ویزر
خطوط وی کات توسط ویزر ایجاد می شوند

چه افرادی مناسب عمل ویزرلیپو نیستند ؟

ویزر دستکاه بسیار ایمنی می باشد و موارد منع عمل آن مانند بقیه دستگاه ها و حتی کمتر از آنها می باشد و مورد خاصی که ممنوعیت بخاطر خود دستگاه ویزر باشد وجود ندارد .

افرادی که بیماری داخلی سنگینی دارند و ممنوعیت اعمال دیگر هم دارند مثلا ناراحتی قلبی ریوی دیابت شدید و…

افرادی که چاقی مفرط دارند و BMI بالاتر از 35 دارند و یا اضافه وزن بیش از 15 کیلو دارند مناسب این عمل نیستند .

افرادی که در محل عمل فتق و بیرون زدگی احشا دارند که معمولا در سونوگرافی قبل از عمل مشخص می شود . این افراد ابتدا باید جراحی درمان فتق انجام دهند .

افرادی که هپارین یا وارفارین استفاده می کنند یا اختلالات خونریزی دهنده دارند مثل بیماری هموفیلی

 

محبوبیت و شهرت دستگاه ویزر در دنیا

در ویدیوی زیر مقایسه جالبی در مورد تعداد جستجوی افراد برای کلمات و دستگاه های مرتبط با پیکر تراشی و لیپوساکشن انجام شده است و نتیجه گیری می شود در اروپا و آمریکا دستگاه ویزر محبوبترین دستگاه پیکرتراشی می باشد و کلا در اروپا و آمریکا دستگاه دیگری شناخته نمی شود . این ویدیو در سال 1400 ضبط شده و مقایسه برای آن زمان می باشد و مسلما در حال حاضر اعداد عوض شده اما باز مشاهده خواهید کرد دستگاه ویزر چند پله از بقیه دستگاه ها جلوتر می باشد.

دکمه بازگشت به بالا