کاشت مو

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو در کلینیک دکتر رضایی

بهترین روش کاشت مو سوال اکثر مراجعین کاشت مو می باشد . در زمانی نه چندان دور روش جراحی نیز در کاشت مو پرکاربرد بود و روش های fut  و ترکیبی که در آنها جراحی پشت سر داشتیم انجام می شد . اما در حال حاضر روش جراحی کمتر استفاده می شود و اکثر کاشت موها با روش fit یا غیر جراحی می باشد بنا بر این بهترین روش کاشت مو را باید در روش های fit جستجو نمود .

بهترین روش کاشت مو

برترین روش پیوند مو در حال حاضر روش بدون جراحی می باشد .یعنی روشی که موها به صورت دانه دانه با پانچ های ظریف برداشته و کاشته می شوند در این روش جراحی پشت سر نداریم و فقط سوراخ های کوچکی در پشت سر ایجاد می شود که در چند روز بعدی کاملا خوب می شود و تقریبا هیچ اثری از آنها بجا نمی ماند . این روش همان روش  اف آی تی  یا fit است . نام دیگر روش اف آی تی ، اف یو ئی fue می باشد .یکی را آمریکایی ها بیشتر استفاده می کنند و دیگری را اروپائی ها . بنابراین هر دو روش fit و fue  یک روش هستند با دو اسم متفاوت .

پس بهترین روش پیوند مو روش اف آی تی می باشد . برای بازاریابی بهتر و جذب بیشتر مراجعین کاشت مو انواع و اقسام اسامی دیگر نیز ابداع و اختراع شده اند که همگی همان اف آی تی یا اف یو ئی هستند و کوچکترین تفاوتی با هم ندارند و فقط برای خوش آمد مراجعین کاشت مو می باشد همین !!

بهترین روش اف آی تی FIT

بنا براین بهترین روش کاشت مو روش اف آی تی می باشد که نامها و زیر گروه های متعددی دارد . حال کدام یک از این روش ها بهترین روش کاشت مو می باشد ؟

پاسخ صادقانه جمله  زیر است :

هر اسمی که شما دوست داشته باشید !!

مراکز کاشت مو بجای تقویت تکنیک و کار فقط دنبال این هستند که ببینند مراجعین کاشت مو چه جملات و تعریف هایی را بیشتر دوست دارند تا آنرا به مراجعین خود ارائه دهند و اولین قدم جمله بهترین روش کاشت مو می باشد .

تمام اسامی زیر و هر اسم جدید دیگری که بشنوید یک چیز است . اف آی تی

fit , اف آی تی , fue, اف یو ئی , sut , میکروگرافت ، سوپر گرافت ، سوپر اف یو ئی ، سوپر اف یو ئی پلاس ،

و هر اسم دیگری که با کلمات سوپر و میکرو و ماکرو و نانو و پلاس و …… بتوان ساخت !

تمام این اسامی برای دلخوشی شما و جذب شما می باشد .

بهترین کاشت مو 11
بهترین نمونه های کاشت مو 11

بالاخره بهترین روش کاشت مو چیست ؟

در حال حاضر همه مراکز کاشت مو یک روش انجام می دهند  اف آی تی ( البته مراکز معدودی هنوز روشهای جراحی fut و ترکیبی را انجام می دهند که شامل این بحث نمی باشد ) اما همه این مراکز اف آی تی را یک جور انجام نمی دهند و از روروش های بد بد تا روش های خوب خوب کاشت مو انجام می دهند . در حقیقت روش همه اف آی تی می باشد اما نحوه انجام این عمل و تکنیک انجام آن و تجربه انجام آن و وجدان انجام آن و نظارت پزشک روی انجام آن و بسیاری از نکات ریز و درشت در مورد نحوه انجام همین اف آی تی در مراکز متفاوت بسیار مختلف می باشد و این تفاوت با اسامی زیبا و جدید مشخص نمی شود ! دقت کنید اسامی متفاوت خوب بودن یا بد بودن کاشت مو را نشان نمی دهد . دنبال بهترین روش کاشت مو نباشید ! دنبال بهترین مرکز یا بهترین دکتر کاشت مو باشید که همین روش اف آی تی را برای شما درست و استاندارد انجام دهد .

بهترین روش کاشت مو وجود ندارد و همه روش های کاشت مو همان اف آی تی می باشند اما همین روش اف آی تی در مراکز مختلف با کیفیت های متفاوت انجام می شود. 

بهترین روش کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی

در کلینیک دکتر رضائی هم فقط روش اف آی تی انجام می شود با تکنیک بسیار بالا ، با نظارت مستقیم دکتر رضائی ، با تکنسین های قدیمی و با تجربه و با ظرافت و حساسیت بالای دکتر رضائی در مورد داشتن بهترین نتیجه کاشت مو برای مراجعین کلینیک مو ایران .

از آنجایی که کلمه اف ای تی برای اکثر مراجعین یک کلمه و روش قدیمی محسوب می شود ما از کلمه جدیدتر سوپر اف یو ئی استفاده می کنیم اما چنانچه گفته شد همان روش اف آی تی می باشد .

نکته مهم در مورد روش سوپر اف یو ئی super fue

چنانچه در بالا گفته شد ما هم روش اف آی تی را با نام جدید سوپر اف یو ئی انجام می دهیم . قابل توجه است مرکز کاشت مویی در تهران روی روش سوپر اف یو ئی تبلیغات فریبنده زیادی انجام داده و با عنوان روشی که پنج برابر تراکم بیشتر می دهد تبلیغ می کند و نیز چند قطعه فلز دکوری زیبا را سر هم کرده اند و اتاقکی به اسم دستگاه سوپر اف یو ئی ساخته اند و به عنوان تنها دستگاه کاشت موی اتوماتیک خاورمیانه تبلیغ می کنند و قیمت های بالایی بابت کاشت مو با این روش و این دستگاه دریافت می کنند . کلینیک دکتر رضائی ضمن تبری جستن از این روش های غیر شرافتمندانه و ضد پزشکی اعلام می کند روش سوپر اف یو ئی ما با فریبهای این کلینیک هیچ ارتباطی ندارد و لطفا از ما درخواست کاشت موی اتوماتیک یا دستگاه پیشرفته کاشت موی سوپر اف یو ئی را نکنید !!

بهترین روش کاشت مو

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا