کاشت مو

قیمت کاشت مو

بهترین قیمت کاشت مو

قیمت کاشت مو در ایران بسیار متنوع می باشد و از 12 میلیون شروع می شود و تا 60 میلیون نیز در بعضی مراکز گزارش شده است . قیمت گذاری در کاشت مو در ایران بر اساس ضابطه یا قانون خاصی نیست و هر کلینیک کاشت مویی بر اساس شرایط خودش و نوع مراجعین خودش قیمت را معین می کند .

قیمت کاشت مو

قیمت کاشت مو از طرف پزشک مسئول کلینیک یا صاحب کلینیک مشخص می شود و بر اساس هزینه های کلینیک و سود درخواستی صاحب کلینیک معین می شود . معمولا این عدد کمتر از 12 میلیون نیست زیرا کاشت مو با قیمت کمتر از 12 میلیون تقریبا هیچ سودی ندارد و حداقل هزینه های یک کاشت مو بالای 10 میلیون تومان می باشد . 

بهترین قیمت کاشت مو

بهترین قیمت کاشت مو معمولا بین 15 تا 30 میلیون تومان می باشد . مراکزی که قیمت زیر 15 میلیون تومان می دهند معمولا معتبر نیستند و ممکن است برای شما دردسرهای بزرگی درست کنند که مجبور شوید چندین برابر هزینه کاشت مو بدهید تا عوارض کاشت مو را رفع کنید . و مراکزی که بالاتر از 30 میلیون  را قیمت می دهند مقداری قیمت تند می باشد و سود زیادی را درخواست نموده اند . 

نتیجه نهایی کاشت مو

چگونه قیمت کاشت مو تعیین می شود ؟

تعیین قیمت کاشت مو فرمول خاصی ندارد و معمولا پزشک و صاحب کلینیک بر اساس قواعد مرکز خودش قیمت گذاری می کند . اما در حالت درست آن پارامترهای ذیل باعث تعیین قیمت نهایی می شود :

دستمزد پزشک کاشت مو

اگر پزشک کاشت مو صاحب کلینیک هم باشد این عدد شامل سود کار او می باشد اما اگر استخدام مرکز باشد درصدی از هزینه پرداختی به او تعلق می گیرد .

دستمزد تکنسین های کاشت مو

تکنسین های کاشت مو هم تعیین کننده هزینه نهایی کاشت مو هستند و حقوق آنها معمولا درصدی از هزینه پرداخت شده برای کاشت مو می باشد . تکنسین های قدیمی و خوب دستمزد بالایی دارند و هزینه را بالاتر می برند .

وسایل مصرفی و تجهیزات کاشت مو

مسلما هر چه از وسایل مصرفی بهتر و با کیفیت تر استفاده شود هزینه تمام شده عمل شما نیز بالاتر خواهد بود . همچنین هر چه تجهیزات بهتر  استفاده شود کیفیت کار بهتر خواهد بود و کاشت مو قیمت بالاتری خواهد داشت . 

سایر هزینه ها

هزینه هایی مانند حقوق پرسنل ، اجاره مطب یا تخت برای کاشت مو و ….. نیز در تعیین قیمت نهایی کاشت مو موثر می باشد .

مطالب بیشتر را در اینجا ببینید .

قیمت کاشت مو بر اساس روش کاشت مو

قیمت گذاری بر اساس روش کاشت مو تا حد زیادی کذب و دروغ می باشد زیرا تقریبا تمام روش های کاشت مو یکی هستند و همه و همه اف آی تی هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند و اسامی جدید و جذاب فقط برای فریب مراجعین و درخواست هزینه بالاتر می باشد .( روش ترکیبی که جراحی دارد قضیه متفاوتی می باشد و هزینه آن مقداری از اف آی تی بالاتر می باشد ) . بنابراین روش های اف آی تی ، sut ، میکروگرافت ، اف یو ئی ، سوپر اف یو ئی و هر اسم جدیدی که شما می بینید همگی اف آی تی هستند و از نظر تکنیک فرقی ندارند و درخواست قیمت بالاتر به عنوان یک اسم فریبکاری محض است .

پیوند موی زنده

قیمت بر اساس مقدار مو

قیمت گذاری بر اساس مقدار مویی که برداشت یا کاشت می شود تا حدی منطقی می باشد اما باید توجه داشت ادعاهایی که می گوید ما چندین برابر دیگران برداشت و کاشت می کنیم کذب و فریبکاری می باشد . پزشک موظف است بر اساس صلاح بیمارش ، مقدار ریزش مویش ، مقدار بانک موی وی و سایر پارامترهای پزشکی بهترین کار را برای مراجعین خود انجام دهد و بیشترین مقدار ممکنه را برداشت و کاشت نماید بنابراین کم برداشتن عمدی خیانت در حق بیمار است و درخواست هزینه بیشتر برای یک کار نرمال که حق بیمار است نیز دزدی محض است . پس قبل از عمل پزشک حدود برداشت و کاشت را توضیح می دهد و قیمت عادلانه تعیین می شود . در نظر داشته باشید بیشترین هزینه کاشت مو بر اساس مقدار موی برداشتی نباید بیشتر از دو برابر کمترین هزینه بر اساس مقدار برداشت باشد . مثلا اگر کاشت شقیقه ها و جلوی سر 15 میلیون تومان قیمت گذاری می شود کاشت کل سر نباید از 30میلیون بیشتر شود .

قیمت کاشت مو بر اساس برند و شهرت پزشک و کلینیک

مسلما پزشکان قدیمی و با تجربه و با حسن شهرت و نیز مراکز مشهور و معتبر مثل هر چیز و کار دیگری قیمت بالاتری دارند و به دلیل اعتمادی که مراجعین به برند آنان دارند و اینکه خیالشان راحت است که بهترین کار ممکن انجام می شود قیمت کاشت مو بالاتر از سایر مراکز خواهد بود و این مسئله کاملا منطقی و درست می باشد . اما متاسفانه در ایران گاه قضیه به گونه دیگری می باشد پزشکی مشهور است هزینه 50 تا 60 میلیونی نیز از مراجعین کاشت مو درخواست می کند اما  بیمار وی نه در هنگام مشاوره ، نه در هنگام عمل و نه بعد از عمل و نه هیچ وقت دیگر آقای دکتر را زیارت نخواهد کرد! و بدتر از همه اینکه کیفیت کار هم بسیار بد و پایین برایش انجام می شود فقط بیمار دلش خوش است که در کلینیک آقای دکتر که فلان سلبریتی هم آنجا عمل کرده ( بدانید این سلبریتی نه تنها بابت این عمل پولی نداده بلکه بخاطر تبلیغ کار دکتر کلی هم پول گرفته !!) عمل شده !! بله متاسفانه !

کاشت مو توسط تکنسین ها – ارزان ترین کاشت مو

متاسفانه این مسئله نیز بسیار رایج می باشد . تکنسین های کاشت مو خودشان به صورت مستقل تبلیغ می کنند بیمار می گیرند و عمل می کنند . معمولا این افراد از مراکز کاشت مو تخت کاشت مو اجاره می کنند تا هم جایی داشته باشند تا عمل را انجام دهند و هم یک دکتری مسئولیت کار آنها را قبول کند ( که معمولا هم قبول نمی کند ) . این نوع کاشت مو ارزان ترین کاشت مو می باشد و خودتان خطرات آنرا می توانید در ذهن بیاورید .

کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی

دکتر رضایی از 17 سال قبل جراحی کاشت مو انجام می دهد ایشان قدیمی ترین و با تجربه ترین جراح کاشت موی ایران می باشند و هیچ جراح دیگری به اندازه ایشان سابقه و تجربه در کاشت مو ندارد . ایشان در همه عمل های کاشت مو از اول تا آخر عمل حضور دارند  و اول عمل با حضور ایشان شروع می شود و آخر عمل و پانسمان نیز با حضور دکتر رضایی می باشد . کاشت شما با نظارت دقیق و مستمر دکتر رضائی انجام می شود . 

تکنسین های دکتر رضایی همه قدیمی و با تجربه و ماهر می باشند و جزو بهترین تکنسین های کاشت مو در ایران می باشند .

تجهیزات و وسایل مصرفی نیز بهترین در کاشت مو می باشند و اکثرا انگلیسی می باشند .

اتاق های عمل کلینیک همگی مجهز و vip می باشند یعنی هر بیماری برای خود اتاق مجزا دارد و کلینیک ما مرکز شلوغی نیست و ما هرگز در یک روز تعداد زیادی عمل نمی گذاریم زیرا دکتر رضائی باید برای همه بیماران مدتی وقت عمل تنظیم نماید .

بهترین نمونه کارهای کاشت مو در ایران متعلق به دکتر رضایی می باشد و در هیچ کلینیک دیگری شما عکس های واقعی بعد از عمل به این زیبایی و طبیعی بودن نمی بینید.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کاشت مو گالری کاشت موی دکتر رضائی را ببینید.

کاشت مو به روش fit

هزینه کاشت مو توسط دکتر رضائی

قیمت کاشت مو در کلینیک دکتر رضایی ارزان نیست و کاشت مو در کلینیک ما قیمت متوسط دارد .قیمت کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی بین 15تا 30 میلیون تومان می باشد و بر اساس وسعت طاسی و بانک مو و سایر شرایط قیمت نهایی تعیین می شود . در جریان باشید با توجه به خدماتی که در کلینیک دکتر رضایی بابت کاشت مو ارائه می شود و با توجه به قیمت متوسط کلینیک های با شرایط تقریبا مشابه ما ، قیمت کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی می بایست بالای 60 میلیون تومان تعیین بشود و عدد 15تا 30 میلیون ذکر شده با تخفیف بالای 50 درصد در شرایط فعلی می باشد .

برای تعیین قیمت دقیق کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی می بایست از طریق واتساپ یا از طریق فرم زیر برای ما شرح حال و عکس ارسال کنید تا هزینه دقیق کاشت موی شما تعیین شود .

روش سریع مشاوره و ارسال عکس

برای ارتباط سریع با ما و انجام مشاوره مجازی و ارسال عکس یکی از دو راه زیر را انتخاب کنید :

1 - واتساپ

شماره واتساپ ما :

989129358680+

2 - ارسال فرم زیر:

 

    لطفا چند عکس از طاسی و پشت سر ارسال کنید
    لطفا حجم عکسها کم باشد تا سریعتر ارسال شود






    نوشته های مشابه

    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا