لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو شایعترین محل عمل لیپوماتیک(= لیپوساکشن ) می باشد . معمولا بیشترین چربی موضعی بدن در شکم و پهلوها تجمع می یابد و از بین بردن این چربی اضافه آرزوی اکثر افراد می باشد . 

لیپوماتیک شکم و پهلو معمولا برای چه افرادی انجام می شود ؟

افرادی که اضافه وزن و چاقی دارند و با ورزش و رژیم غذایی بیشتر این چربی های اضافه را حذف می کنند با مشکل باقی ماندن چربی در شکم و پهلوها مواجه هستند و این چربی خیلی سخت و بد به رژیم و ورزش پاسخ می دهد از این روی در مرحله آخر عمل لیپوماتیک به کمک آمده و چربیهای تجمع یافته در شکم و پهلوها حذف می شوند . در بسیاری از موارد همراه شکم و پهلوها تجمع چربی در پشت قفسه سینه و نیز در پایین کمر هم وجود دارد که در همان جلسه این مناطق نیز لیپوساکشن می شوند . این چربی معمولا حجم زیادی دارد و بسیار مناسب برای تزریق به باسن می باشد و افرادی که تقاضای تزریق چربی به باسن را دارند معمولا از چربی شکم و پهلو استفاده می کنیم .

در جریان باشید افرادی که پوست خیلی شل دارند و شکم آنان پوست اضافه آورده و چین پایین شکم ایجاد شده باید علاوه بر لیپوماتیک شکم و پهلو عمل جراحی ابدومینوپلاستی هم انجام دهند و عمل لیپوی تنها کافی نیست .

فرد مناسب لیپوماتیک شکم و پهلو تنها که جراحی ابدو نیاز ندارد
این فرد با لیپوی تنها پاسخ می گیرد و نیاز به جراحی ابدو ندارد
در شکمی که شل شده و چین دارد جراحی ابدومینوپلاستی لازم است
فرد مناسب ابدومینوپلاستی که باید هم لیپو انجام دهد هم ابدو

لیپوویزر شکم و پهلو در کلینیک دکتر رضائی

در کلینیک دکتر رضائی ما عمل لیپوماتیک را با دستگاه ویزر آمریکایی انجام می دهیم و این عمل را لیپوویزر می نامیم . لیپوماتیک شکم و پهلو با ویزر نتیجه بسیار بهتری نسبت به بقیه دستگاه ها دارد . اکثر پزشکان پیکرتراشی عمل لیپوماتیک شکم و پهلو را به صورت دستی و بدون استفاده از هیچ دستگاهی انجام می دهند و بعضی پزشکان نیز از دستگاه لیپوماتیک یا پال استفاده می کنند . شایعترین عارضه این روشها عدم صافی پوست و ایجاد پوستی ناهموار با پستی و بلندی قابل لمس یا حتی قابل دید می باشد . این مشکل شایع با استفاده از دستگاه ویزر حل شده است و اعمالی که توسط دستگاه ویزر انجام می شود به هیچ وجه ناهمواری پوستی ایجاد نمی کند .

از طرف دیگر لیپوماتیک شکم و پهلو شایعترین محل برای ایجاد آمبولی کشنده چربی می باشد که با استفاده از ویزر احتمال ایجاد آمبولی تقریبا صفر می باشد .

به دلیل آنکه برای لیپوماتیک شکم و پهلو دکتر رضائی از دستگاه ویزر استفاده می کند افرادی که مقدار زیادی چربی شکمی دارند و BMIبالاتر از 30 و کمتر از 35 دارند نیز توسط ایشان پذیرش و عمل می شوند . این افراد با روشهای دیگر خطر بالایی برای ایجاد آمبولی دارند اما با استفاده از دستگاه ویزر این خطر بسیار کم می باشد .

انجام لیپوماتیک شکم و پهلو با استفاده از ویزر نسبت به سایر روشهای لیپوساکشن مزایای بسیاری دارد که می توانید اهم آنها را در اینجا مشاهده کنید

دستگاه ویزرلیپو ساخت آمریکا

ایجاد شکم ورزشکاری و سیکس پک با ویزر

افراد بسیاری که لیپوماتیک شکم و پهلو انجام می دهند درخواست ایجاد شکم ورزشکاری و مشخص شدن خطوط عضلانی شکم را دارند . این مهم با استفاده از دستگاه ویزرلیپو به راحتی قابل دستیابی می باشد و ویزر با توانایی بالایی که در برداشت تمام چربی های روی عضلات دارد می تواند بخوبی خطوط عضلانی شکم را مشخص نماید و برای شما شکم ورزشکاری با خطوط زیبای ورزشی را هدیه بدهد . این نوع عمل توسط سایر دستگاه ها نتیجه و کیفیت خوبی نمی دهد وبهترین دستگاه ایجاد شکم ورزشکاری دستگاه ویزرلیپو می باشد .

شکم ورزشکاری در آقایان شامل شکم شش تکه یا سیکس پک می باشد و در خانمها شکل خطوط شکمی متفاوت می باشد و شبیه حرف وی V انگلیسی می باشد و به نام وی کات نامیده می شود .

قابل ذکر است که برای هر شکمی نمی توان خطوط عضلانی ورزشی ایجاد نمود و  اولا خود فرد باید مقداری عضلات برجسته مخفی در بین چربی ها داشته باشد تا با حذف چربی ها عضلات خودشان را نشان دهند و ثانیا شکم فرد نباید حاوی مقدار زیادی چربی باشد که پوست اضافه ایجاد شده باشد  

سیکس پک در آقایان با لیپوماتیک شکم و پهلو توسط دستگاه ویزر
سیکس پک یا شکم شش تکه در آقایان
شکم ورزشکاری یا وی کات با لیپوماتیک شکم و پهلو
وی کات یا شکم ورزشکاری و خطوط عضلانی خانمها

در باره لیپوماتیک شکم و پهلو بیشتر بدانید

اطلاعات کامل در مورد عمل لیپوماتیک شکم و پهلو یا لیپوویزر شکم و پهلو را در سایت ایران ویزر iranvaser.com  و اینجا به صورت کاملتر مطالعه کنید

دکمه بازگشت به بالا