لیپوماتیکلیپوماتیک شکم و پهلو

در 4 ساعت باربی شوید!

با لیپوماتیک در کلینیک دکتر رضایی با دستگاه ویزر در 4 ساعت باربی شوید

سلام! خیلی سریع بریم سراغ اصل مطلب:

ما یک کلینیک پیکر تراشی یا لیپوماتیک هستیم کارمون هم عالی هستش . دکترمون آقای دکتر رضایی هستن که حدود 18 ساله کار جراحی زیبایی انجام میدن . اما حالا در مورد تناسب اندام با پیکرتراشی یا لیپوماتیک می خواهیم صحبت کنیم.

با ویزر باربی بشید
با دستگاه ویزر توی چهار ساعت یه باربی بشید

کلینیک ما صاحب بهترین دستگاه پیکرتراشی دنیاست ! دستگاهی به اسم ویزر یا ویزرلیپو ساخت کشور آمریکا. بهترین دستگاه لیپوماتیک دنیا ! از همه دستگاه های دیگه پیکرتراشی مثل لیپوست ، لیپوماتیک ، بادی جت یا پال یک سرو گردن بالاتر است .

تو چهار ساعت با این دستگاه همه چربی های اضافی شما را خارج می کنیم و می ریزیم دور  یا تزریق می کنیم تو باسن و یه  باسن برزیلی برای شما درست می کنیم ! می شید یه باربی ! فقط تو چهار ساعت.

الان وقتش نیست از مزایای دستگاه ویزر بگم . کلی خوبی و مزیت داره که همش تو سایت نوشته شده خواستید برید و بخونید اما همینو بگم تو کل ایران وسیع خودمون فقط 10 تا ویزر وجود داره و یکی از این 10 تا مال ماست .

فقط یه فیلم می ذارم تا ببینید چه جوری چربی های بیچاره را می کشه بیرون و شما از شر چربی و اندام زشت خلاص می شید .

خوب حالا اگه خوشتون اومد و به کار ما علاقمند شدید و می خواید بیشتر از دستگاه ویزر بدونید این فایل صوتی کلی از محاسن ویزر را توضیح داده  . البته یک کم طولانی هستش اما هر چقدرش را خواستید و تا زمانی که قانع شدید ما کارمون خیلی درسته گوش کنید :

بهترین دستگاه برای بهترین آدمها

شما خودتان بهترین هستید پس لایق بهترین ها هم می باشید .

بهترین دستگاه پیکرتراشی
شما لایق بهترین ها هستید زیرا خودتان بهترین هستید

تصمیم نهایی و عاقلانه
ارسال فرم تناسب اندام

خوب حالا اگه راضی شدید و می خواهید خیلی زود تناسب اندام خودتون را برگردونید یا می خواهید بدونید شرایط اینکار را دارید؟ هزینه ها چقدره؟چه کارایی را ما می تونیم برای شما انجام بدیم یا سوالات دیگه، یکی از دو راه زیر را برای ارتباط با ما انتخاب کنید :

1 - اگه تونستید با واتساپ ارتباط برقرار کنید .

شماره واتساپ ما :

09129358680

2 - فرم زیر را پر کنید و ارسال کنید.

اگه ایمیل و تلفن را الکی پرکنید فرم بدست ما می رسه اما ما نمی تونیم پاسخ شما را بدیم و ارتباط دو طرفه برقرار نمی شه پس لطفا با دقت یه ایمیل درست و واقعی و شماره موبایل واقعی را در فرم وارد کنید !

    لطفا چند عکس از نواحی مورد نظر ارسال کنید
    لطفا حجم عکسها کم باشد تا سریعتر ارسال شود






    نوشته های مشابه

    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا