لیپوماتیکلیپوماتیک ران

رفع قطعی سایش کشاله ران

لیپوماتیک ران با ویزر جهت رفع سایش کشاله ران

یکی از مشکلات اکثر افراد بخصوص افراد چاق سایش کشاله ران موقع راه رفتن و ایجاد درد و زخم در بین رانها می باشد . این مشکل بیشتر در فصل تابستان ایجاد می شود و همراه با عرق سوز کشاله ران باعث اختلال در راه رفتن فرد می شود . افراد چاق بدلیل تجمع چربی در رانها فاصله دو ران در قسمت بالای ران کم می شود و موقع راه رفتن رانها به هم یا به لباسها مالیده می شود و در راه رفتن طولانی باعث آزردگی پوست ناحیه  ، خراشیدگی پوست و زخم پوست و در نهایت ممکن است عفونت محل نیز ایجاد شود .

همانطور که ذکر شد علت بروز این مشکل تجمع چربی در قسمت کشاله ران یعنی بالای ران و میان دو پا می باشد و فاصله دو ران از هم کم شده و راه رفتن طولانی باعث آسیب پوست ران می شود و فرد مورد نظر مجبور می شود برای آسیب کمتر ران موقع راه رفتن مقداری پاهای خود را بازتر بگذارد و در دراز مدت این نوع راه رفتن باعث آسیب به مفاصل زانو نیز می شود و مشکلات دیگری مانند آرتروز زانو و درد مزمن زانو نیز کم کم ایجاد می شود .

همانطور که مشخص است رفع قطعی این مشکل با رفع قطعی چربی اضافی بین رانها حاصل می شود و وقتی علت اصلی از بین برده شود تمام مشکلات به سرعت حل می شوند .

برای رفع قطعی سایش رانها باید چربی اضافی تجمع یافته در بین رانها از بین برود . از بین بردن این چربی با ورزش و رژیم غذایی البته که ممکن می باشد اما این دو روش طولانی و سخت می باشد و ممکن است این چربی تجمع یافته پاسخ خوبی به رژیم و ورزش ندهد .

بهترین و سریعترین راه برای رفع چربی رانها از بین بردن آنها با روش لیپوماتیک یا لیپوساکشن رانها می باشد و بهترین نوع لیپوماتیک رانها لیپوویزر ران با دستگاه ویزر می باشد . ویزر دستگاه برتر پیکرتراشی و رفع چربی اضافه بدن می باشد که با امواج اولتراسوند چربی ها را خرد میکند و از بدن خارج میکند و به دلیل استفاده از تکنولوژی قوی اولتراسوند مقداری نیز لیفتینگ و تایتنینگ پوست هم ایجاد می کند و از شل شدن و ایجاد پوست اضافه و شل در محل برداشت چربی تا حد زیادی جلوگیری می کند .

برای رفع سایش کشاله ران توصیه ها و روشهای زیادی وجود دارد که هیچکدام قطعی و تضمینی نیست و تنها روش قطعی و تضمینی لیپوماتیک با دستگاه ویزر می باشد . سایر روشها مانند ورزش ، رژیم غذایی ، استفاده از لباسهای نخی و گشاد ، استفاده از پودر خشک کننده بچه ، خشک نگه داشتن ناحیه و عدم رطوبت مزمن ناحیه مورد نظر  ، استفاده از پمادهای سوختگی و درمانهای خانگی و سنتی گر چه همگی مفید و لازم می باشند اما درصد موفقیت نسبی می باشد و تا علت اصلی یعنی چربی اضافی تجمع یافته حذف نشود بیماری مجددا عود می کند .

ما در کلینیک دکتر رضائی با استفاده از دستگاه ویزر می توانیم به شما در رفع این مشکل کمک نماییم . این عمل به صورت سرپایی و با بیحسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی و بستری انجام می شود . به دلیل استفاده از دستگاه ویزر خطر آمبولی صفر می باشد ، تقریبا هیچ عارضه ای ندارد ، دوره نقاهت بسیار کوتاه است ، درد و کبودی بعد از عمل بسیار کم است و شما فردای عمل می توانید به کار و زندگی روزمره خود بازگردید .

هزینه عمل رفع سایش رانها عدد بالایی نیست و شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واتساپ کلینیک 09129358680 با مشاورین ما در ارتباط باشید .

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا